Garnkøb…

 Jeg har shoppet garn…

Fredag købte jeg  håndfarvet sock yarn fra Fam. Davidsen 



Garnet er så lækkert at se på, jeg har ikke prøvet at strikke i det før, og min plan er at strikke et par lange sokker til mig selv..ikke helt så lange som på billedet. Min meget søde garnpusher havde en sok strikket op i hel længde og da jeg ikke hører til de længste strikkepinde, så må jeg korte den en smule..

Derudover købte jeg garn til et par julevanter. Garnværk har lancerer deres julevante 2021 og jeg havde egentlig besluttet at jeg ville være med. Men men sidste år deltog jeg også og var så skuffet over den manglende julede i vanterne..faktisk var jeg så skuffet at jeg overhovedet ikke færdiggjorde vanterne. Derfor har jeg besluttet at  lade være med at købe opskriften og strikke en af Skeindeers julevanteopskrifter..julekveld.




Mandag brugte jeg et gavekort, som jeg fik af mine afgangselever fra 9.d årgang 21..det blev til 12 nøgler Tove fra Sandnes ..de skal bruges til vanter også…der skal strikkes julemyteriet fra vottelauget.opskriften frigives 15/11..men de skal også bruges til at strikke julevanterne juleaften fra @Skeindeer




Jeg købte også et lille juletableau



Kommentarer