Uge 3 - den bliver altså så til den tålmodige

 Denne uge er temmelig uspændende - altså mega kedelig..jeg har overvejet at droppe det, men der er sket lidt på strikkefronten, som kan berettes om.

Wip

1: 


Svartulv - jeg strikker fint fremad og så siger den tålmodige at den kunne da passende være til ham, da han synes den var flot.. jeg strikker jo størrelse stor, så han prøvede min tusselad sweater og den passede så fint..jeg har garn nok - så nu er Svartulv ikke længere til mig, men den tålmodige...

2: perfect pair sokker - disse er også til den tålmodige. Jeg har strikket forbi hælen og er nu i gang med foden - stadig på første sok.


Fo: Selbu cowl af @skeindeer. Den blev egentlig færdig allerede i sidste weeken, men er nu blogget og har fået elastik i den ene ende. Den er rar at have på..jeg har planer om endnu en, men den bliver lidt mindre..

Cast on:

1: yngstepigen har ønsket en sweater - garnet kom i denne uge og nu er jeg i gang med den også..den strikkes i blødt garn fra gepard.



2 Trondhjem vanter af @kammebonia - dog laver jeg en modifikation..jeg undlader husene og lettisk fletning..de strikkes i snældan på 2,25 mm

Kommentarer