Uge 2 - vintervejr🥰


Dette etui fik jeg i julegave af min krea søster, hun strikker ikke, men syr megaflotte ting og så hækler hun indimellem. Etuiet er inspireret af knitwedos etui..og hunhar klaret det virkelig flot - har min søster😍 det er rummeligt og i smukke stoffer.

Ugens hjemmearbejdsplads så sådan ud😍 sne og lidt lys...smukt og giver mega glæde i en ellers grå januar. Arbejdet står jo stadig i virtuel undervisning..De kæmper godt, de unge mennesker, selvom de synes, det er svært at stå op og være klar til klokken 8. De vælter nærmest ud af sengen og over til skrivebordet. 
De sidste to uger har vi lavet coronaindkøb, altså vi laver ugeplan og shopper det meste på en gang ..indimellem mangler inspiration ..jeg fandt denne kogebog i vores gemmer og de sidste par uger har den inspireret os..og yes, det smager faktisk godt..


 

Work in progress:

  1. En Selbu cowl af @skeindeer
  2. Svartulv af @valleyknit
  3. Et par pairperfect sokker
Jeg prøver at strikke ca 30 min eller mere på hvert projekt hver dag. Det lykkes faktisk nogenlunde. Strikkestress gider jeg ikke, så hvis jeg ikke når det, så vil bare glæde mig over det jeg når!

FO:
der er ingen færdige objekter i denne uge...
- det er ikke helt rigtigt, selbu cowl er færdig og ligger i håndvasken
Den skal have elastik i ribben, så den præsenteres først i næste uge. 

CO :
jeg slog op til sokkerne i mandags.

Glæde:
...at glædes over noget skaber positive vibrationer...I denne uge glædede jeg mig over at solen, sneen og kulden - ja vintervejret! Det gav mulighed for at bruge mit 🧶🧦🧤🧣..





Kommentarer