Uge 16 - At finde rutinerne frem...

Så gik endnu en uge..jeg er tilbage på arbejde med fjernundervisning. Det går egentlig ok, men jeg vil meget meget hellere se eleverne “live” men det varer nok længe inden det sker. Vi vender os alle til at sove lidt længere og gå lidt senere i seng...selv hunden, så vi kunne tilsidst ikke regne med at den vækkede os til ønsket tid. Det er derfor genindført morgenvækning i hverdagen. Skema for fjernundervisningen har jeg næsten selv kunne planlægge, så de kære elever skal altså op og møde ind kl. 8.... men faktisk giver de også udtryk for at det er rart at komme op..så får man ligesom struktur - var der en som udtrykte...

Fitnessfronten forløber fint✌️ 12000 skridt er uret sat til men jeg bilrude nok sætte det op.. men lige nu, kommer 👟👟👟  hver dag.

Strikkeriet.
I tirsdags mødtes jeg online med strikedamerne, wow det var vildt hyggeligt at se dem igen. Vi viste vores wips, og  fo`s - snakkede inspiration, vlogs og podcast - alt i mens at vi drak hver vores varme væske og strikkede...

Ugens mål var at gøre Ingalls sweater til et FO...det er holdt hårdt men lørdag aften kl 22 lukkede jeg ærmet af. Nu mangler jeg at hæfte ender, skylle op og blogge.. den skal nok blive et lille hit..den er ikke så stor, som jeg havde regnet med, men jeg skal nok også passe på med ikke at lave alt for meget positive ease.. Trøjerne har så en tendens til at ligne telte... så er det vist mere mig, som skal blive mindre😬

Lige nu har jeg en wip - et par sokker . Senere i dag slår jeg op til en ny trøje på pinde 9 - en varpu fra Laine. Opskriften er en jeg har købt på Ravelry.com for længe siden.

Kommentarer