22 - uge 13 🧶❄️🌞😃 en fed oplevelse, som giver mod på mere

 I denne uge har jeg prøvet noget nyt..

en strikkedesigner  Jytte havde spurgt om jeg ville hjælpe i hendes stand på Stevns garndag  lørdag d. 2.april.. 

Det var en stor oplevelse at opleve en af disse messer på den anden side end shopperens. Jeg tager hatten af for de hårdt arbejdende damer og herrer, som gør dette.. mængder af materiale, som slæbes ind, stilles op og efter 6-7 timer pakkes ned og slæbes ud i biler/trailer..derudover er butikken så åben i de 6/7 timer.. 



At opleve glade og interesserede damer kigge, føle og snakke garn og opskrifter er ligeledes en super oplevelse. 

Min oplevelse blev dog fuldendt, da Jytte tillod mig lidt plads på hendes stand til at sælge mine egne hpndfarvede Garner.. det krævede mod og med bæven lagde jeg mine Garner frem…” er der mon nogle, som kan  lide det jeg laver? “  wow for en følelse, da nogle kommenterede mine Garner og da det første blev solgt..tja, så var jeg s.. glad…Lad mig sige det sådan, jeg fik langt fra udsolgt, men jeg fik solgt mere end 1 ..det har givet mod på at arbejde videre med mit farveri..så fremover er jeg også mikrofarver..🎨


Jeg nåede også rundt på messen og shoppede lidt.. hos Karen - Ditte’s garn, det blev til en lille udgave af hendes überlækkert sjal i Rosa farver..




derudover kom et lille sokkesæt fra A lonely socklady også med hjem 🧶😃🧦🧣



På strikkefronten købte jeg i ugens løb en opskrift på Ravelry - Wildflowers and honeycomb - det er en sokkeopskrift og jeg slog op i mit eget filurgarn.. men mønsteret drukner i farverne og hælen, som skal strikkes i honey come, synes jeg bare ikke det så ikke om..så jeg har trevlet op og slået op til et par ganske almindelige sokker..mønsteret gemmer jeg til noget mere ensfarvet.garn

Derudover er jeg nået til delingen af cardiganen til søster..,så nu er det bare ud over stepperne med den..mine vanter kommer langsomt til syne..det kræver et skarpt øje på the chart, så det er ikke så det vokser om dagen..


Søndagens vejr tillod hundehyg og strik i haven




Kommentarer