Opsamling på en skøn ferie og strikkemøde på Messenger og bestillingsstrik

 Det er super sjældent, at jeg strikker på bestilling. men det har jeg besluttet at gøre i de kommende uger - jeg har sagt Jamil at strikke en vest til min kollegas mand. Den er enkelt men jeg har lært af tidligere bestillingsarbejder, at jeg skal fastsætte en færdighedsdato..så det er blevet uge 43.

Nu  er  garnet bestilt, men så skal jeg også lige strikke min tålmodige mands Svartulv genser færdig..inden jeg tager hul på en herre vest fra Mayflower..

Bedste veninden og min skønne kollega er flyttet til Sebbelev på Als..😢 lidt for langt væk til at mødes ugentligt til strikkemøde..men torsdag aften mødtes vi live på Messenger for at snakke/strikke - 1,5 time hygge♥️🥰😀🧶 vi har allerede vores næste aftale i kalenderen.


Jeg har egoforkælet  mig selv med sokkeblokkere og vanteblokkere fra Etsy..de er så smukke og i virkelig god kvalitet..




Sommerferien bød på masser af kreative opgaver, men et mål nåede jeg ikke, da vejret simpelthen var for varmt..Svartulv genseren havde jeg lovet den tålmodige skulle være færdig efter ferien.. men nu er deadline rykket til omk. 1. September..for jeg skal jo bestillingsstrikke..















Kommentarer