Klar til 2020

Så har bloggen endnu en gang fået nyt udseende. Det er som om, at der ved et årsskifte skal ske noget nyt...
Sidste  år overvejede jeg, om jeg skulle fortsætte skriveriet - og jeg nåede frem til at det skulle jeg. Jeg lavede endda et løfte til mig selv, om at der skulle komme et indlæg en gang om ugen. Det mål har jeg slet ikke levet op til. Det er kun med alle december indlæggene, at jeg er kommet op på 53 indlæg.
Decemerindlæggene er inspireret af vlogmas på youtube - det har været hyggeligt at kunne sidde 10 -  15 min og følge med i juletanker, planlægning og oppyntning. Specielt bythelakeside har været rar og hyggelig at følge.

2020 bliver ikke året, hvor jeg stopper bloggen. Den fortsætter med samme indhold og vil stadig afspejle min hverdag med strikkerier, arbejde , familie og hund. Indlæggene vil jeg prøve at gøre mere stramme - prøve at lave samme struktur hver gang. Jeg kan godt mærke, at jeg lader mig inspirere af de vlogs, som jeg  følger  - dog er jeg ikke parat til at sætte mig foran kameraet og bare lade ord komme. Så spændende synes jeg altså ikke mit liv og  mine strikkerier er!

Nu nærmer årsskiftet sig og det er tiden for årsopgørelser...Nåede man (jeg) det, jeg planlagde og satte mig som mål...

Det er ganske enkelt NEJ - det gjorde jeg ikke😀

Strikkejournal med tekst og labels - NEJ
Strikke med originalt garn - NEJ
Stikke de udvalgte emner fra bladet Garn 8  og Laine 6 - NEJ  - det blev til en fra hver!
Strikke hhv. trøje, vanter og sokker - altså have gang i 3 forskellige ting på en gang..NEJ    - men jeg har gang i flere ting på en gang🤪

Har jeg så mål for 2020 - ja og disse bliver  luftet i et andet indlæg - der skal lige finpudses på målene

Rigtig god fredag - den sidste i 2019.




Kommentarer

  1. Håber da at du bliver ved Merete - hyggeligt at følge med. Jeg synes også det er svært at huske at få blogget - men rart når man har gjort det og sjovt at kigge tilbage på senere 🤗

    SvarSlet

Send en kommentar