Dagens overraskelse

Det er et stykke tid siden mit sidste indlæg. Meget er sket siden. To skønne sprogbruger med 8.Kl elever. De knoklede med at lave hhv tyske og engelske podcasts
I dag midt i min frokost pause kom en mor til en tidligere elev med en buket blomster. Som tak for hjælpen..
Jeg er vildt glad for buketten og følelsen af at have gjort en lille forskel er bare rar. Jeg ønsker alt det bedste fremover for familien, og sender dem mange tak hver gang jeg ser på buketten.
I vores egen familie snakkes om det åndelige og jeg er af den overbevisning at vi har besøg af Oldemor i disse dage. Hendes alpeviol står i fuld flor. Oldemor havde fødselsdag i november.
På strikke fronten vokser en orangefarvet gråvejr frem. Den er et bestillingsarbejde og det sidste, jeg laver.

For fremtiden er det kun ego og familie strik

Kommentarer