Pakhusstrik 2019

Sidste weekend var der strik i pakhuset..Jeg var af sted sammen med @jytte_Pallisgaard_design
Første punkt var et foredrag med Hr
Einrum - Han fortalte om at være gift med en strikker. Det var let og underholdende, til tider 😂 når man nu kunne se og høre sig selv i det fortalte.
Derefter stod der færøisk strik på programmet. Vi lærte at strikke både ret og vrang..Det er faktisk den samme teknik, som bruges i England og USA.
Det er ikke nemt for en kontinental strikker.
Garn boder var der selvfølgelig, alt garn fra Island, Færøerne og Grønland. Jeg ville gerne have haft fingrene i moskusgarn, men prisen matchede desværre ikke mit budget.
Til gengæld købte jeg navia trio til et par sokker og to nøgler let lopi til et par vanter.



Jeg valgte at strikke med de samme farver som opskriften.
Det var sjovt, hyggeligt samvær og som altid et dejligt sted. Men en billetpris på 180 kr er alt for meget, synes jeg.

Kommentarer