Efterårsferie i Toronto

GÅrets efterårsferie gik til Toronto, Canada. Det er bare familiens by. Yes, vi har familie, som vi mødes med. Men det er ikke det, der gør at vi rejser tilbage. Det er byens puls, venlighed og dens multietniske sammensætning.
Denne gang fik jeg tid til at besøge en af deres netbutikker. Romni Wool på Queen St. Butikken har meget garn men det er ikke særlig indbydende præsenteret. Jeg var på jagt efter canadisk garn, men kunne have fået meget andet, hvis jeg hellere ville det. Jeg endte med 5 nøgler -2 nøgler Atlantic og 3 nøgler heritage fra Briggs and Little. Firmaet har hovedsæde i New Brunswick. Garnet er vundet af uld fra canadiske får og spundet i Canada. Så bliver det hvis ikke mere autentisk.
Alle nøgler skal bruges til at strikke vanter af.
Jeg færdiggjorde lige et par vanter derovre. Marit af Skeindeer - som en del af hendes Selbumitten Club I I

Kommentarer