Måske et påskeprojekt eller sommerprojekt

 sponsoreret af Hobbii



Jeg har til dette projekt indgået et samarbejde med Hobbii - som har sponsoret garnet.


Jeg har været rigtig glad for min orange cardigan Gråvejr. Den lyser bare så godt op i blandt alt mit sorte tøj. Jeg har derfor besluttet at strikke endnu en farverig trøje, som kan bruges til at lyse op. Dette forår har jeg set mange orange men også gule trøjer/ cardigan. Jeg blev inspireret til at udvide min relativ smalle garderobe af farvede trøjer - læs jeg har kun 1 :-) med en orange/gul cardigan.

Jeg er derfor begyndt  at strikke  Gråvejr - denne gang har jeg valgt at strikke  i glatstrikning og ikke dobbelt perlestrik. Det er bare for at prøve noget nyt.  Garnet, jeg strikker i, er Mayflowers Easy Care Classic  100 % merino uld i farven 285.


Garnet er rart at strikke med, det er blødt og jeg synes, det bliver pænt glat, når det strikkes op  -  på pinde 4 går det temmelig hurtigt. Jeg kan virkelig godt lige farven, den minder mig om den forestående påske - og måske er trøjen klar til brug allerede der.


Opskriften jeg strikker efter er  fra Hyggestrik

Kommentarer