Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner...
Ferier, arbejde, strik syltning og bagning...
Er det så spændende? I starten var det sjovt at beskrive det man lavede, nu skal man så gøre sproget spændende, levende og anderledes for at fastholde interessen hos sig selv, når man skriver....
Det har betydet, at Instagram har vundet over bloggen, der behøver man ikke skrive så hulens meget og kan lave nogle sjove billedkompositioner.

Jeg strikke stadig og har som altid gang i to projekter en trøje - model Gråvejr fra hyggestrik, men fordi den strikkes i Blackhill Chunky " blodappelsin" er den blevet døbt solnedgangstrøjen. Derudover strikker jeg på Helsingør sjalet af Susie Hauman - Har netop hørt at tørklæderne fra hendes bog "Urban" kommer til at kunne ses hos min lokale garnpusher Tot og tråd, de næste 3 uger.

Glæder mig til at solnedgangstrøjen bliver færdig, da jeg så skal have Tversted på pindene

Kommentarer