tirsdag den 19. juli 2016

Inspiration

Jeg følger på Annes indfald - blog! Anne strikker mange trøjer - nu har hun nogle gange nævnt Åsa tricosa. Jeg blev nysgerrig og surfede ud på nettet for at se, hvem hun er , og hvilke ting som blev sat i forbindelse med denne Åsa tricosa.....

Det er ikke tossede ting, som Åsa designer! Hun er meget enkel i sit design - nordisk vil nogle nok kalde det...men faktisk faldt et af desigsne i min smag
Billedet er lånt fra nettet - lånestedet står under billedet! Det er helt klart en hjemmeside, som er værd at besøge www.asatricosa.com...
Jeg hat købt opskriften og når tiden kommer - nok i august/september så skal jeg købe garnet, som anbefales...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...