lørdag den 2. januar 2016

Så er 2016 taget i brug...juleferien slutter om et øjeblik, så bliver der en anelse mindre tid til at strikke og "frilæse" men ideer til strikkeprojekter er på plads

Jeg deltager i mysterymittenkal 2016 i gruppen I Make mittens på ravelry.com. Garnet er bestilt hos Strikkeffen i Frederikshavn. Jeg ved det er på vej, da jeg snakkede med hende i dag😊
Derudover skal jeg have strikket en ny hue til mig selv, jeg er blevet klippet kort og har virkelig brug for en hue...huen er et kit VM-hue designet af Susanne fra Strikkefeen.

Ved siden af disse små ting har jeg tre trøjer, som jeg skal have færdiggjort - målet er at de er færdige inden 1/3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...