l√łrdag den 2. maj 2015

Storbededagsferie:-)

Torsdag var yngstepigen hjemme fra skole - efter kalendersammenligning blev det mig som skulle passe guldklumpenūüėÉ det blev til husreng√łring mens patienten snork sov. 
Jeg nåede også at bage:
Bloggen n√¶rmer sig snart en instagram billedserie omk. Spisning- sorry! Grunden er at jeg ikke strikker ret meget i √łjeblikket, her til morgen har jeg dog n√¶sten f√¶rdiggjort feriet√łjet til brune bamse. 
Yngstepigen har bestemt farverne og modellen er fra Hendes verden! Eller rettere jeg har taget udgangspunkt i opskriften. Der mangler 3 knapper og lidt finish omk √¶rmegabene! 
Nu skal jeg s√• i gang med min egen velf√¶rdsmodelūüėÄ

Storbededag blev tilbragt i byen, hvor disse to herrer er meget 
Ber√łmte
Billedet ef taget i modlys - s√• kvaliteten er ikke superūüėĀ

1 kommentar:

Hemmeligt strik