Sensommer på terrassen

Der er rigget an til et par hyggelige timer 
Andet clue kom i morges og jeg er nu godt i gang med højre vante! Jeg er ikke tilfreds med kontrast farven, jeg synes den drukner i det sorte, men det er min egen fejl! Jeg var så forhippet på at strikke dem i gotlandsk pelsuld, så jeg ikke fornemmende at farverne ville gå i et! Det skyldes jo nok at ulden fra grunden er sort samt at den blå farve stadig  indeholder meget sort! 

Men men nu strikkes de og det kan jo være at 3. Clue gør at jeg ændrer mening!
hvad synes du?

Kommentarer

  1. Jeg er også gået igang, det er svært at vælge garn når man ikke kender slutningen. Mon ikke din luffer bliver fine, garnet se jo dejligt ud. Jeg strikker mine med rust som bundfarve og olivengrøn som kontrast, alt i alt er det spændende. Mariann

    SvarSlet

Send en kommentar