søndag den 27. oktober 2013

Chili og motion

Ældstepigen har et idrætsprojekt som betyder at hun gennem10 uger skal forbedre sin egen tid på 5 km. For at hjælpe/ motivere hende og ikke mindst  motivere mig selv til at fortsætte mit løberi henover efteråret og helst vinteren igennem tilmeldte vi os I form/ hjerteforeningens løb i Charlottenlund
Sådan så vi ud inden vi drog ud på de 5 km. Jeg var svært tilfreds med min tid på  32.21 - kun 26 sekunder langsommere end ældstepigen:-) og jeg har altså væsentlig mere vægt at flytte rundt på... Men tiden  - er altså en motivationsfaktor for mig -og jeg har nu lyst til at fortsætte mit løberi - Så det virkede...

Mellemstemanden ringede i eftertårsferien og spurgte om jeg ville have nogle af  Bedstefars stærke chilier - jeg skyndte mig at sige ja, da jeg eeeeeeeeeeeelsker stærk mad. Mellemstemanden kom hjem med 4 flotte orange styks - samtidig med en forklaring på hvordan Bedstefar brugte sine chilier.
 Jeg lod mig inspirere til at gøre næsten det samme - så nu har jeg en flaske med chili - olie og en flaske med chili - eddike.
SÅ tak til Bedstefar for chilier og ideer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...