Chili og motion

Ældstepigen har et idrætsprojekt som betyder at hun gennem10 uger skal forbedre sin egen tid på 5 km. For at hjælpe/ motivere hende og ikke mindst  motivere mig selv til at fortsætte mit løberi henover efteråret og helst vinteren igennem tilmeldte vi os I form/ hjerteforeningens løb i Charlottenlund
Sådan så vi ud inden vi drog ud på de 5 km. Jeg var svært tilfreds med min tid på  32.21 - kun 26 sekunder langsommere end ældstepigen:-) og jeg har altså væsentlig mere vægt at flytte rundt på... Men tiden  - er altså en motivationsfaktor for mig -og jeg har nu lyst til at fortsætte mit løberi - Så det virkede...

Mellemstemanden ringede i eftertårsferien og spurgte om jeg ville have nogle af  Bedstefars stærke chilier - jeg skyndte mig at sige ja, da jeg eeeeeeeeeeeelsker stærk mad. Mellemstemanden kom hjem med 4 flotte orange styks - samtidig med en forklaring på hvordan Bedstefar brugte sine chilier.
 Jeg lod mig inspirere til at gøre næsten det samme - så nu har jeg en flaske med chili - olie og en flaske med chili - eddike.
SÅ tak til Bedstefar for chilier og ideer.

Kommentarer