søndag den 28. juli 2013

Vintervarme fingre og sommerdrink

Her er mit vinterlige strik, som jeg skrev om i tidligere indlæg - det er spider mittens fra bogen: Norwegian Mitten and Gloves af Annemor Sundbø.
Jeg strikker dem i alpaca fra Drops. De bliver lækkere bløde:-)
 

 
Jeg er blevet meget glad for sommerdrikken Aperol - den blev introduceret på Østrigsturen i maj - ved siden af ligger den 3. og sidste Geilske kjole..Den har virkelig svært ved at hoppe af pindene. Faktisk så meget at yngstepigen selv er i tvivl om at hun kan passe den - men så må vi jo forære den væk - heldigvis kender vi en, som måske kan passe den...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...