sommerlig pinseferie

Det er jo en forlænget ferie, som i år forgår hjemme. Selvom sommerresidensen  trækker, så er der trods alt også lidt arbejde her på the every day Castle ;-)

Jeg har plantet krukker og været i haven i dag - der er flyttet rundt, revet og fjernet blade/mælkebøtter m.m





I onsdags var jeg så heldig at min veninde inviterede mig i biffen på et afbud....Vi skulle til forpremiere på Den store Gatsby...Et special arrangement i Cinema Centeret i Helsingør arrangeret i samarbejde med Zarko P...
Det betød at der var champagne, chokolade ( til dem som kunne tåle det ( ikke mig)) samt sponsorgaver. Gaverne blev udtrukket på billetten...


 
 
Jeg var så heldig at vinde hårprodukter fra Deco...Det var en hyggelig aften, godt arrangement og en god film , synes jeg!
 
 
Strik:
 
 
Jeg får ikke strikket så meget i øjeblikket, da arbejdets pligter fylder rigtig meget - her i prøveperioden.. men jeg har fået slået op til samlebånd og er super stolt over at det faktisk lykkedes mig at forstå, hvad man skulle ....
Det skal forstå på følgende måde - jeg slog op og begyndte torsdag eftermiddag, men blev forvirret over opskriften, da jeg til 1. pind i mønsteret :( jeg gav op og valgte så at lave en anden snoning, men heldet var med mig i går - jeg prøvede lige en ekstra gang og vupti...uden dot com - så kunne jeg:-)
 


Kommentarer