mandag den 8. april 2013

Måske næste gang en strikkeprøve?

Jeg strikker normalt egentlig ok i forhold til opskrifter - synes jeg selv:-) så jeg har ikke gidet arbejde med strikkeprøve før jeg gik i gang....

Men nu er jeg ved at strikke Smuthul og strikker på pinde 3 i str. 1 år - wow den er stor....så nu har jeg målt og må erkende at den ikke passer størrelsen men nærmere passer størrelse 2 år..tilgengæld har jeg vildt meget garn tilbage...så der kan da blive en anden lille  trøje som baby så må starte med...

Jeg skal da inddrømme at den er strikket i bomuld/uld i stedet for tweed - det kan da godt have en betydning!!

Næste gang må jeg nok strikke en prøve - måske

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...