søndag den 11. november 2012

KAL og andre projekter

Jeg har meldt mig til Nightmare before Christmast en KAL på ravelry..

Jeg er først kommet i gang i dag - men selvfølgelig når jeg det! jeg glæder mig til, at de skal varme lamsebenene,når turen går til Grenen nytårsdag.


Andre projekter er også på plads - julegave nr 3 skal på pindende i morgen  -  den skal strikkes efter denne model:


Ja det var egentlig meningen at man skulle se en frisk ung mand forfra, men nu ses han fra siden -liggende ;.)

Sidste projekt er futter til yngstepigens skole!
Det der ses her er begyndelsen - resten ligger i skraldespanden - den blev for stor ...men nu har jeg en ide til størrelse og udseende..så er de nok færdige onsdag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...