nyt medlem hos buildabear og onedown!


De voksne besluttede i dag at afkorte ventetiden for yngstepigen  - ved at køre til Build a Bearbutikken...

Her faldt valget på den lysebrune bamse yderst til højre..

Strikkemæssigt er interessen for sokkerne størst - måske nok fordi gummistøvlerne er en anelse for store.. ´Nu er sokkerne færdige men det behøver altså IKKE regne mere..

Sokkerne er strikket i dobbeltgarn på pinde 3,5 og strikket i str 32/33.
Garnet er noget jeg har arvet fra min mor - som vist arvede det af min farmor for 16 år tilbage!!
Det hedder Socky/Pulli Neveda - 40% uld, 35% akryl og 25 % nylon - ikke det fedeste garn men godt nok til skolesokker...



Det bedste ved det at strikke sokkerne er at nu har jeg øvet mig til at jeg skal til undervisning i TOT OG TRÅD  - min garnbutik i Helsingør - d. 10. november. Julia Zahle kommer for underviser i at strikke sokker fra tåen og " ned "

Kommentarer