søndag den 4. marts 2012

Så blev babytrøjen afleveret.

Jeg begyndte denne blog med et indslag om en babytrøje til en kær venindes datters kommende søn!!

torsdag morgen tikkede en sms ind - at nu var han kommet og endda d. 29.2.

Trøjen har jo ligget klar i månedsvis, men i sidste weekend opdagede jeg en rest bomuldsgarn. Lidt søgen på nettet resulterede i en djævlehueopskrift :
www.mama.dk/Baby/Udstyr/Hue.aspx
Den er super nem at strikke og blev faktisk ret sød - hvis jeg selv skal sige det :-)


Sådan blev sættet - det er strikket i str 6 mdr. Nu håber jeg at det kan bruges.
Garnet er noget meget gammelt garn - fakstisk 16 år gammelt. Anna-Sofie fik en lille trøje, strikket af mormor, da hun var 6 mdr. Hun er nu 16 1/2. Hvad kan man lære at det? Smid aldrig noget ud !!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bevægelse

jeg ved godt at jeg ikke skriver så mere, men set over en årrække, ja så har man jo sine rutiner... Ferier, arbejde, strik syltning og bagn...