At genoptage en blog🥰

 Jeg tror ikke at nogle over hovedet læse en blog mere, for nÃ¥r jeg havner pÃ¥ sÃ¥danne blogs, har de sidst været aktive i 2018-2022…

Jeg har heller ikke været aktiv herinde..insta har ligesom været stedet …men lysten til at dokumentere mine strikkerier med lidt flere ord melder sig pÃ¥ og sÃ¥ tænkte jeg pÃ¥ min gamle blog..og bare det at kunne huske koden til at kommer herind igen…var svært med det lykkedes.

SÃ¥ min tanke er at jeg vil genoplive bloggen først langsomt men forhÃ¥bentlig lidt mere jævnligt hen over. 2024…uanset om folk læser med eller ej🙂

Jeg fandt et opslag på Insta forleden..hvor man skulle finde 4 ord og de skulle så være ens ord for kommende år.

Love, gratitude, change og strenght  bliver  mine  2024-ord!

Der udover vil du fremadrettet kunne læse om mine strikkerier, garnkøb, min lille virksomhed @sindinggarn og hvad jeg ellers har lyst til at dele..

Så kig forbi, giv en kommentar, hvis du har lyst og hvis du er ny, så velkommen til.

Lad forandringen begynde🥳


Kommentarer