22 - uge 11 ugen, hvor strikkelysten vendte tilbage😍

 Jeg besluttede i sidste uge at min vanilla Wave skulle i hibernation..da jeg simpelthen ikke magtede at strikke ærmerne..jeg valgte i stedet at spille spil på iPad’en og det ligner absolut ikke mig 😯 . Jeg har fundet mine marts sokker frem og vupti strikkelysten vendte tilbage med fuld styrke🧦🧶

Sokkerne er færdigstrikket i eget farvet dk weight garn. De er strikket på pinde 3.5.



Jeg har lavet en strikke prøve på søsters fødselsdagsgave, så den er en af ugens  Cast On..det rykker lidt hurtigt på pinde 5..den anden CO er et par vanter vinterland af Wenche Roald 




På pindene er også er par julevotter  2021 fra Wenche Roald. De strikkes på pinde 3,5 - 4 . De er noget lange, så jeg har ændret lidt i mønstret..Vanterne blev færdige lørdag eftermiddag , hvor et skønt vejr bød på strik og aperol på terrassen..faktisk spiste vi både morgenmad og frokost udendørs i går😃🌞




Vi vågnede tidligt lørdag og var en morgentur i skoven. Lyset var smukt og rimfrosten lå smukt på udvalgte steder.




Man bliver glad i låget af sådanne smukke træer🤩


Kommentarer