Tja… ideer er der mange af men tiden?

 Jeg er ved at strikke på et bestillingsprojekt. projektet har en deadline i uge 43, så egentlig er der maser af tid, men jeg strikker bare løs, det  gør jo intet, hvis projektet bliver færdig før tid.



Som det altid er, når jeg strikker på bestilling, så står ideer til projekter på spring i knoppen på mig. Jeg finder pludselig trang til at slå op til vanter og nye sokker. Derudover kommer min sytrang brusende og jeg har planlagt at sy nogle dpn covers, så jeg har måtte købe trykknapper, som skal bankes i. Jeg har lært, at de hedder snaps på engelsk😀 så blev jeg lige lidt klogere..


Jeg har en del wip`er pt

  1. Vanter - den første Tine vanter er strikket - nr 2 mangler
  2. En reste sok - men det bliver en frog - jeg gider ikke strikke den færdig! Så den skal trævles op
  3. Et par sokker i daisy garn - fra sysleriget..jeg har slået op til første sok
  4. En adventsgave til mini Mads - den mangler ærmer og resten af kroppen
  5. Bestillingsarbejdet.
Det er, hvad der er på pindene men strikke rækkefølgen er total omvendt😳

Det har sneget sig efterårsstemning ind i vindueskarmen..🌰🌰🌰🌰🕯🕯🕯🍁🍁



Kommentarer