At gide men alligevel ikke

 Jeg har tit lyst ril at skrive noget sjovt, underholdende, lærerigt og virkelig velovervejet..men når jeg så åbner siden og curseren blinker ..så vil ordene ikke ned på skærmen..

Derfor har der været mega stille et stykke tid og bliver måske også igen.

En updatering siden sidste indlæg

  • Jeg er tilbage på jobbet fuldt foran ungerne
  • Jeg er blevet vaccineret første gang med Pfeizer/nbiotech
  • Yngstepigen har været smittet med corona, manden tålmodige og jeg undgik at blive smittet
  • Jeg har strikket en masse sokker
  • Jeg har strikket en trøje til yngstepigen.
  • Jeg har farvet mere garn.
  • Jeg har mødtes online med min strikke gruppe hver anden onsdag.

På strikkepindene lige nu er to par sokker
  • Jeg er igang med et teststrik for  @jyttepallisgaard..Opskriften hedder Dem med trekanten. De er strikket fra tåen og op med magic loop..Begge teknikker er nye for mig og jeg synes det er fedt at prøve noget nyt. første sok er færdig og nummer 2 vokser stille og roligt frem. Garnet jeg strikker i er mit eget farvede garn. Det heddet Katrin!  Lilla og glitzer er bare så meget Katrin😃
  • Jeg  er også i gang med et par shorties - i sommergult! Sokken har en ny hæltype, som jeg har fundet hos @earthstonesgirl på youtube. Det er en pæn hæl, men eneste anke er at den er noget spids, så næste gang må jeg have flere masker midt på hælen. Garnet er også hjemmefarvet.
I denne uge begynder Summer Sockcamp hos @thecrazysocklady..jeg skal strikke med i to cabins. Den klassiske DPN og i magic loop. Campen begynder på tirsdag - pinde og garn er fundet..

Derudover skal jeg 
Mandag mødes med strikkegruppen for første gang siden oktober.
Tirsdag skal jeg til særarrangement i biffen - Marcoeffekten skal ses
Onsdag skal,jeg til önlings lagersalgi Søborg.

Billedet viser mine to wips





Kommentarer