Uge 4 - 6 opsamling

 Det har været en stille periode på alle fronter...arbejdet kører, strikkeriet skrider fremad og tja, så skete der det at jeg ikke gad presset om at skulle skrive et ugentligt indlæg..

I de sidste par uger har jeg fulgt med i tilblivelsen af mange musselburgh huer.. Det så enkelt og smart ud. Jeg blev inspireret og købte opskriften i weekenden uge 5 .. jeg var kørt træt i at strikke mine andre projekter, så jeg besluttede at jeg ville strikke en nye hue. Det gik nemt og da den tålmodige ikke kunne finde sin egen hue, så tilbød jeg at strikke en hue til ham også.. Tja, det blev begge færdige på en ugen og  ingen af os har fået nye huer☹️ Til gengæld har vores tekande få to nye stykker overtøj😂 de huer er bare  så uklædelige, at ingen af os vil ses offentligt med dem på.


Vejret i uge 6 har jo været fantastisk..så indlægget sluttes med billedspam af skøn, kold natur søndag morgen








Kommentarer