Uge 43 - er det virkelig kun én uge siden....

 Denne uge er gået hurtigt men føles alligevel som om det er gået langsomt...

På arbejdet har vi hft tyskuge😀 det er altid hyggeligt at arbejde sammen med kolleger, som man ikke arbejder med i hver dagen..

Derudover har ugen - arbejdsmæssigt - stået på vurderinger og retning af opgaver...indtil fredag middag, der havde en af mine kolleger lagt den flotteste julegave på min arbejdsplads...yes, det er en som kender mig virkelig godt...en julekalender med Anton Berg flasker😍 mørk chokolade og lidt spiritus....der til kom et meget, meget sødt kort...Det er bestemt en kollega, som jeg holder virkelig meget af..så Tak var bare svært at nøjes med i disse corona-tider...

Den tålmodige og jeg snakkede om at vi i ugen før var i sommerhus..det føles simpelthen som det er så lang tid siden...


På strikkefronten har jeg taget en detour..ikke fulgt målene om at færdiggøre vanter og sokker - jeg har færdiggjort den første julesok og slået op til sok nr. 2 .. vanterne er slet ikke rørt, men jeg har slået op og strikket en Westboro Hat af  Selma Incesulu..den er strikket i garn fra lageret:  cashmere fra Cervinia. Jeg har brugt knap 1,5 nøgler.

Kommentarer