Ferietid er strikketid

Jeg holder sommerferie og  for mig er det lig med at strikke, når muligheden byder sig. Så jeg får strikket en del.
Lige nu arbejder jeg på at færdiggøre softice af Haumann. Vejret er jo stadigvæk til en lækker top. Ved siden af har jeg genoptaget mit #strikkeløftet 2018
Jeg skal jo strikke et par vanter om måneden, men siden april har jeg haft så travlt at jeg ikke gad stresse over ikke at nå et par om måneden. Jeg prioriterede at der var mere spændende projekter, jeg hellere ville strikke.
Lysten til at strikke vanter er kommet igen, nu hvor tiden igen rækker til alle mine projekter.
Derfor har jeg købt en sød lille projekttaske i søsteren Greene og i den ligger Knude Garn og først vante efter opskriften Halmstad vante. Opskriften er gratis på Ravelry.

Kommentarer